“Shoes and Squares”: A computer-based probabilistic game for preschoolers

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Preschoolers and Motion-Based Game Play

In this paper, the authors specifically focus on the opportunities and challenges presented by the Nintendo Wii to preschoolers in context to three key objectives in order to facilitate game development: First, to understand the range of physical and cognitive abilities of preschoolers in motion-based game play; Second, to understand how preschoolers interact with the Wii; Third, to understand ...

متن کامل

learner autonomy in a computer-assisted project-based efl reading classroom

آموزش برمبنای ذخیره اطلاعات ، دانشجویان را به عنوان افرادی غیر متفکر وغیرقابل کنترل می پندارد . در همین راستا ، خواندن در سیستم آموزشی برمبنای ذخیره اطلاعات ، مهارتی پنداشته می شود که می توان آن را با یاد گرفتن انفعالی وجداگانه تعدادی از مهارتهای جزیی فراگرفت . درآن سو خواندن در سیستم آموزشی برمبنای طرح مسآله ،به عنوان رفتاری نقادانه تلقی می شود که از طریق آن می توان دنیای فرای کلمات را کشف کرد...

Wee Wii: Preschoolers and Motion-Based Game Play

In this paper, the authors specifically focus on the opportunities and challenges presented by the Nintendo Wii to preschoolers in context to three key objectives in order to facilitate game development: First, to understand the range of physical and cognitive abilities of preschoolers in motion-based game play; Second, to understand how preschoolers interact with the Wii; Third, to understand ...

متن کامل

Computer Game Criticism: A Method for Computer Game Analysis

In this paper, we describe a method to analyse computer games. The analysis method is based on computer games in particular and not some kind of transfer from other fi eld or studies – even though of course it is inspired from other kinds of analysis methods from varying fi elds of studies. The method is based on seven different layers of the computer game: hardware, program code, functionality...

متن کامل

developing a pattern based on speech acts and language functions for developing materials for the course “ the study of islamic texts translation”

هدف پژوهش حاضر ارائه ی الگویی بر اساس کنش گفتار و کارکرد زبان برای تدوین مطالب درس "بررسی آثار ترجمه شده ی اسلامی" می باشد. در الگوی جدید، جهت تدوین مطالب بهتر و جذاب تر، بر خلاف کتاب-های موجود، از مدل های سطوح گفتارِ آستین (1962)، گروه بندی عملکردهای گفتارِ سرل (1976) و کارکرد زبانیِ هالیدی (1978) بهره جسته شده است. برای این منظور، 57 آیه ی شریفه، به صورت تصادفی از بخش-های مختلف قرآن انتخاب گردید...

15 صفحه اول

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Procedia - Social and Behavioral Sciences

سال: 2010

ISSN: 1877-0428

DOI: 10.1016/j.sbspro.2010.03.480